අමන හස්කි බලු පෝතකයා සහ ඔහුගේ ස්වේත බිළාල ඇදුරාණන් | තෙවන දිගහැරුම : මේ උත්තමයාණන් ගේ ශාස්ත්‍රාලයේ දෙටු අයියණ්ඩිය

 



හ්ම්ම්... ආත්මය ආපස්සට අපගමණය වී තිබෙන මොහොතක ඔහු පිරූ ධ්‍යානවේදයත් විටෙක ඒ සමග ම කැරකී ගොස් වත් ද?

මෝ රන් මයා බලයක් යොදමින්  බැලූ කල්හි තම ආධ්‍යාත්මික ශක්තිය සතර වෙනි ස්ථානයට වැටී තිබූ බව හැගුණි. එය බාහුල්‍ය වූවත් ශක්තිමත් නොවීය. මෙලෙස  පැවසුවොත් ඔහුගේ ධ්‍යානවේදය ඉදිරියට ගෙන විත් නොමැත.

ඔහු කොතරම ප්‍රඥාවන්ත වූවත්, ප්‍රත්‍යක්ෂඥානය හා සබැඳි වූවත්, ආශිර්වාදාත්මක ලෙස සහජ බුද්ධියෙන් සහ මනා කෞශල්‍යයෙන් හෙබි වූවත් කම් නැත , ඔහුට නැවතත් මුල සිටම ධ්‍යානවේදය සපුරන්නට වේවි. එය මහගු කාර්යභාර්යකි. පුනරුප්පත්තිය යනු අසමාන්තර සමානුපාතයකින් ලද ආශිර්වාදයකි. යම් යම් අඩු ලුහුඩු කම් සාමාන්‍යය යි. මෝ රන් ඔහුගේ අදුරු සහ රුදුරු වත් සොළොස් වියට සරිලන ලෙස නැවත සකස් කරගෙන අමන්දානන්දයෙන් තම වංශයට ආපසු පැමිණියේ ය.

එය ගිම්හාන ඍතුවේ මැද භාගය විය. තුරඟයෝ ගැල් ඇදගෙන යති, එහි රෝදයෝ කැරකෙති , කිසිවෙක් සොළොස් වියැති මෝ රන් ගැන අවදානය යොමු නොකරති.

අහඹු ලෙස මෙන් ගැමි කතක් වෙලේ කුඹුරේ වැඩ කොට මද  විවේකයක් ගන්නී ය, තරමක් උස්ව බලා දහදිය පිස දමන්නී ය . මෙම අසමසම ලෙස කඩවසම් වූ යෞවනයාව නෙත ගැටුනී ය, මදක්  බලා සිටින්නී ය.

පසුබට නොවී මෝ රන් ආපසු හැරී සිනාවකින් මුව සරසාගෙන බලයි. එම සස්වාමික ස්ත්‍රීහු ලැජ්ජාවෙන් වත තද රතු කොට ගෙන ඉවත බලති.

මෝ රන් වූචං නුවරට සැන්දෑ  යාමේදී පමණ  ළගා වන්නට විය. එම නුවර සෂං කදු මුදුණට නොදුරින් විය. දුර ඈත වූ උස් ශිඛරය ලේ රත් පැහැ දිනකර දවාලන මේඝ වළාවෝ එක්ව රාමු කරති. ඔහු තම හිස් වූ උදරය අතගා අවන්හලකට පිවිසියේ ය. ආහාර ලේඛනය දෙස බලා එය මේසය මත තැබුවේ ය. ඔහු ඒ සැනින්ම තම ඇණවුම ඉදිරිපත් කළේ ය.

මුදළාලි, මට දෙන්න තෙම්පරාදු කරල හදපු කුකුළ් මස් ච්‍යාංජනයකුයි, මිරිස් දැමූ ගව මාංශ ව්‍යාංජයක් සහ සෝජු බෝතල් දෙකක්.”

මෙය ප්‍රසිද්ධ අවන්හලක් විය. එය ක්‍රියාදාමයන් සමගම කඩිමුඩිය වැඩි තැනක් විය. අවානක් අතැති කතා පවසන්නෙක් වේදිකාව මත විය, පවන් ගසමින් සෂං කදු මුදුන පිළිබද කතා පවසන්නේ ය. ඛේටය දසත විසිරිණ.

මෝ රන් පුද්ගලික කුටියක් වෙන් කොට , එහි සිට අහාර ගනිමින් සවන් දුන්නේ ය.

“මා සිතනා පරිද්දෙන් සියලු දෙනාම දන්නවා ඇති ධ්‍යානවේදී ලොව ඉහළ සහ පහළ ධ්‍යාවේදී කලාපයන් ලෙසට නම් කොට ඇති බව. අපි අද කතා කිරීමට සැරසෙනුයේ පහළ ධ්‍යානවේදී කලාපයේ සිටින මහා වංශිකයන් පිළිබදව ය, එනම් සෂංවරු. වසර සියයකට පෙර අපගේ වූචං නුවර  යක්ෂ ලොවට පිවිසීමෙහි සමීපත්වය හේතුකොට ගෙන ජනශූන්‍යව හුදෙකලා වූ නගරයක් වූ බැව් ඔබලා දන්නෙහු ද? අදුර වැටුණ පසු කිසිස්වෙක් එළි පහළියට යෑමට තරම එඩිතර නොවූහ. යමෙකුට රාත්‍රී සංචාරයේ යෙදීමට අවැසි වූ විට   ඔවුහු යාතුකර්මය සීනුවක් සහ සාම්බ්‍රානි ද්‍යෝවනවා මෙන්ම අළු සහ මුදල් නෝට්ටු රැගෙන “මනුෂ්‍යයෝ කදු වලින් වෙන් කොට ඇත, අමනුෂ්‍යයෝ නෝට්ටුවෙන් වෙන් කොට ඇත ” ලෙස  ජප කරමින් ඔවුනට  හැකි ඉක්ක්මනින් යති. නමුත් මෙදින වල නුවර  සමෘද්ධිමත් වී මෙන්ම කඩිනම් වී ඇත , ඒ සියල්ල සෂං වරුන්ගේ සැලකුම් සහ ආරක්ෂාවට තුති වන හෙයින් ය. මෙම ධාර්මිෂ්ඨ වංශිකයෝ  යක්ෂ ලොවෙහි වාසල්කඩ අබියස වූ යින් සහ යං මායිම  අතර  සිටගත්තේය.  එමෙන්ම වංශය පිහිටුවා  එතරම කළක් වත් නොගිය විටැකය.....”

මෝ රන් ඉතිහාසය පිළිබද බොහෝමක්  දේ ඔහුගේ කන් අගුල් වැටෙන තුරුම  අසා තිබේ, ඔහු කවුළුවෙන් පිටත බැලෙවේ ය. එය එලෙසින්ම සිදුවිය. සල්පිලට පහළින් පිටස්තර නගර වලින් පැමිණි නන්විද ආගන්තුකයෝ වූහ. ධ්‍යානවේදී පළඳිනවා පැළද කළු පැහැති  වස්ත්‍ර පිරි කූඩයක් රැගෙන විදී වල විජ්ජා පෙන්වූහ.

කතකරුවාගේ කතාවට වඩා එය බොහෝ සෙයින් විනෝදජනක විය.
මෝ රන් ගේ අවධානය එයට ඇදී ගියේ ය.

“කවුරුහෝ පැමිණෙන්න, සැවොම පැමිණෙන්න, පීෂියූ සිංහ පැටවා දෙස බලන්න , රුදුරු මිත්‍යා සත්ත්වයෙකු මයාකර්ම සහ ගණිත ශාස්ත්‍රය මගින් කීකරු ලෙස දමනය කර ගැනීම, සෑම අයෙක්ම සන්තෝසමක් තබා විජ්ජාව නරඹන්න!______පීෂියූ ගණක රාමුව!”

මෝ රන් : “...............”

සෙල්ලම් බඩුවක් වැනි මෙවැනි සිංහ පැටවුන්?? කොහෙන් ආපු හයියක් ද ඔවුන් මෙලෙස මොවුන්ව  පීෂියූ ලෙස සදහන් කරන්නේ???

එය නම් විලම්බීතයක්,  බූරු මොළයක් ඇති අයෙක් නම් මේවා විශ්වාස කරාවි.

විසි තිස් ගණන් බූරු මොළ එය නැරඹීමට එකට එකතු වන අයුරු දැකීමට තරම් මෝ රන් ගේ දැක්ම පුළුල් විය. ප්‍රීති ඝෝෂා නගමින් , අත්පොළසන් දෙමින් අවන්හලේ සිටිවුන් ගේ අවදානව ද දිනාගත්තේ කතා පවසන්නා පවා අපහසුතාවයට පත් කරමින් ය.

“සෂං වංශ ප්‍රධානීතුමා ඔහුගේ බලය සහ ප්‍රභාව හෙයින් කා අතරත් සුප්‍රසිද්ධ මිනිසෙකි_____”

“අනර්ඝයි, තව සැරයක්”

දිරිමත් කළෝ ය. කතා පවසන්නා හඩ අයිති පුද්ගලයා දෙසට නෙත් යොමු කළේ ය, ඔහුට දුටුවේ මුහුණ රත් පැහැයෙන් දීප්තිමත්ව ඇති උද්‍යෝගිමත් වූ පාරිභෝගිකයෙකු පමණි. ඔහුගේ බැල්මද තමාගෙන් ඉවත්ව ගොස් වීදියේ රංගන‍යෙහි යෙදෙන්නන් වෙතට ගොස් ය.

“ඔහ්! පීෂියූ ගණක රාමුවෙහි ගණිත ශාස්‍ත්‍රයෙහි නිරත වන්නේ ද?”

“අනර්ඝයි! චිත්තාකර්ෂණීය”

“හොද රග දැක්වීමක්, පීෂියූ ට ආයෙමත් ඇපල් විසිකිරීමට ඉඩකඩ සලස්වන්න!”

මුළු අවන්හලම සිනගවෙන් පිරී ගියේ ය. පහළ වූ දර්ශනය නැරඹීමට සියල්ලෝම කවුළුව දෙසට එක්රොක් වූහ.  කතා පවසන්නා දුක්මුසු ලෙසටම අඛණ්ඩව කරගෙන යෑමට උත්සාහ දැරීය. “එම උතුමාණන් හෙතෙමගේ  අවාන හෙයිම බොහෝ සෙයින් පසිඳුවී තිබේ , එතුමා....”

හාහාහාහා..ළා පැහැති පීෂියූ ට ඇපල් අනුභව කිරීමට අවශ්‍යයයි වගේ, බලන්න බිම දිගේ බඩගාන අයුරු”

කතා පවසන්නා සාළුවකින් තම මුහුණ පිස දැමුවේ ය. ඔහුගේ තොල් කෝපයෙන් වෙව්ලයි.

මෝ රන් මුවග සිනහවකට පෙරලුවේ ය. තිරය පිටුපස සිට , “සෂං කදුමුදුන ගැන අමතක කොට “අටළොස් ආලිංගනය” ගැන කතාවක් පවසන්න, මා සිතනා පරිද්දෙන් එය සියල්ලන්ගේම අවදානය යළි දිනාගනීවි”

 තිරය පිටුපස සිටි පුද්ගලයා සෂං වංශයේ ස්වාමිපුත්‍රයා මෝ රන් යන වගක් කතා පවසන්නා දැන නොසිටියේ ය. “අ-අසැබි කතාංග මෙම අලංකෘත ශාලාවට නො-නොගැලපේ”

මෝ රන් සිනාසුනේ ය. “ඔබ මෙවැනි ස්ථානයකට අලංකෘතා ශාලාවක් යැයි පවසන්නේ ද? ඇයි ඔබ මෙයට වික්ෂිප්ත නොවන්නේ?”

පිපිරීම් ශබ්දයක් පහළින් ඇසුනේ ය.
“අපොයි! මේ අශ්වයා නම්!”
“සෂං වංශික ධ්‍යානවේදියෙකු විය යුතුයි!”

ප්‍රලාප දෙඩවීම් මධ්‍යයේ කළු අශ්වයෙක් සෂං කදුමුදුන පෙදෙසට පිම්මේ දුවන විත් වීදි කෙළි මඬුල්ල මැද්දට අකුණක් සේ කඩා වැදුනේ ය.

අසු පිට නැගි පුද්ගයෝ දෙදෙනෙක් වූහ. අයෙක් උණබට වලින් සාදන ලද කළු පැහැති හිස් පළදනාවකින් සහ කළු පැහැති ලෝගුවකින් සැරසී සිටියහ. මුළු සිරුරම වසාගෙන සිටි හෙයින් ඔවුනගේ වයස හෝ ස්ත්‍රී පුරුෂ භාවය පිළිබද පැවසීම නොහැකි විය. අනෙකා තිස් හෝ සතලිස් වියැති රළු හස්තයන්ගෙන් හෙබි මුහුණ වසාගෙන සිටි කතක් වූවාය.

පිරිමි සෙල්ලම් බඩුව දුටු විගස ස්ත්‍රිය හඩා වැටීමට පටන් ගත්තා ය. අසු පිටින් බඩගා විත් , එතනට දිව ආවාය. දණගසා, එයින් එකක් තම තුරුලට වැළද ගත්තා ය. “මගේ පුතා! අනේ! මගේ පුතා__” ලෙස හඩා වැලපුනා ය.

ප්‍රේක්ෂකයෝ වික්ෂිප්ත වූහ, හිස කසමින් අයෙක් “ඈ! මේ පීෂියූ සිංහ පෝතකයෝ නොවේ ද?, මෙම කත එයට පුතා යනුවෙන් අමතන්නේ මන්ද?”

“සමහරවිට ඒ පීෂීයූ මවක් වත් ද?”
“අපොයි! ස්ත්‍රියට මනුෂ්‍යය වේශය ගත හැකි නම් එහෙම කුමක් හෝ වීමට හැකිය තමා”

මෙම ගම්වැසියන්ට දැනුම සහ අත්දැකීම නොතිබූ හෙයින් ඔවූහු අර්ථශූන්‍යය දෑ දොඩවන්නෝ ය. නමුත් මෝ රන් එය කඩිනමින් සොයාගත්තේ ය.

සමහර ධ්‍යානවේදීහු කුඩා දරුවන් පැහැර ගන්නා බවට කට කතාවක් පැතිර තිබුණේ ය. කතා කළ නොහැකි වන පරිද්දෙන් ඔහුන්ගේ දිව ඉරා එළියට ඇද, උණු දියෙන් සම පුළුස්සා ඔවුන්ගේ ලෙයින් තෙත් වූ ශරීර වලට සතුන්ගේ සම ඇලවීම සහ ලේ කැටි ගැසීමත් සමග සතුන්ගේ ලොම් සමට ඇලී යෑමෙන් මෘගයින් ලෙස ඔවුන් පෙනී යයි. මෙම ළමුන් හට ලිවීමට කියවීමට හෝ කතා කිරීමට නොහැකි විය. ඔවුන්ට කිසිදු විකල්පයක්  නොමැතිව තාඩන පීඩනවලට ලක්ව කීකරු අයුරින් පීෂියූ ගණක රාමුව වැනි විජ්ජා පෙන්වති, ප්‍රතිවිරුද්ධ වූවන්ට ගුටි බැට ලැබෙයි

ඔහුට කිසිදු අයුරකින් යක්ෂ බලයක් නොදැනීම විමතියට කරුණක් නොවේ මන්ද යත් මෙම පීෂීයූ යනු නිසැකවම මෘගයෝ නොවෙයි, ඔවුන් පණ ඇති මනුෂ්‍යයෝ ය.

ඔහු මෙය සිතමින් සිටින විට කළු ලෝගුව පැළද සිටි තැනැත්තා කෝපාවිෂ්ඨව සිටින ධ්‍යානවේදියා හට යමක් මිමුණුවේ ය. “කමා කිරීම? එය මාගේ වාග්මාලාවේ නොමැත” “ඔබ සෂං කදුමුදුනේ සිට වත් ද?” “තමුගේ පාඩුවේ තමුන්ට අවැසි මගුලක් කරගෙන හිටු! තලපං මූට!” ඔවුහු කළු ලෝගුව හැදි මිනිසා වෙතට කඩා පනින්නට වූයේ ඔහුට පහර දීම් කිරීමට ඇවටිලි කරමින්‍ ය.

“අපොයි!”

තම සගයෙකු වන ගෝලයෙකු ගුටි කන අයුරු දකිමින් මෝ රන් තනිව සිනාසී “කෙතරම් බිහිසුණු ද මෙය” ලෙසට පැවසුවේ ය.

උදව් කිරීමට ඔහුට කිසිදු චේතනාවක ඔහුට නොතිබිණ. ඔහු ධාර්මිෂ්ඨ බවට තම වංශනිකයන්හේ මැදිහත් වීම් වලට පෙර භවයේ සිටම නොකැමැති විය. මිනිස්සු බොහෝමයක් මුග්ධ ලෙස අමාරුවේ වැටෙනුයේ මැදිහත් වීම් නිසාය. වං මැතිණියගේ බළල් සුරතලා ගසක සිර වීම වැනි සමහර සුළු අකරතැබ්බයනට වද වෙන පිරිසක් සිටිති. වංශ ප්‍රධානියාගේ සිට පහළ මෙහෙකරුවා දක්වා සියල්ලෝම පාහේ මුග්ධ  වූහ.

මෙම ලොවෙහි තව කොතරම් අසාධාරණ කම් ඇත් ද? ඒවාට තැවෙන්නේ මන්ද? ඒවා මිනිසෙක් මරණයට පත් කරණ තුරුම වෙහෙස කිරීමට ප්‍රමාණවත් ය.

“ඔවුන් ඇනකොටා ගන්නවා නේද, ඔවුන් රණ්ඩු වෙනවා! අන්න! හොද මුෂ්ටි ප්‍රහාරයක්”

“ඔබලා සියල්ලෝම එක්ව එක් අයෙක් වටකරගෙන් පහර දෙන්නේ, ඔබලාට ලැජ්ජාවක් කියා දෙයක්වත් නොමැති ද?

“මහත්මයා! ඔන්න ඔබේ පිටුපසින්! අපොයි! ළගින් ගියා! විශිෂ්ටයි!”

“හොද බේරීමක්”

මෙම මිනිසුන් විශ්ෂ්ට ගණයේ යැයි කිවහැකි සටන් නැරඹීමට ප්‍රියයි. නමුත් මෝ රන් ඒවා බැලීමට හෝ කිසිදු තැකීමක් නොකරන්නේ ය. ඔහුට දැකීමට ලැබෙන්නේ අප්‍රමාණ ලේ වැගිරීම පමණි. එම සිද්ධිය මෝ රන්ට හැගුනේ හරියට මැස්සන්ගේ ගුමුගුමු නාදයක් ලෙසටය. ඔහුගේ වස්ත්‍රයට වැටී තිබූ ආහර කැබලිති සහ රටකජු පොතු ඉවතට ගසා ඔහු යෑමට සැරසුණේ ය.

පහළ මාලයේ ධ්‍යානවේදීන් සහ කළු ලෝගු හැද සිටි පුද්කලයෙකු  ස්තම්භනය කඩු හරඹක යෙදුනාහ. මෝ රන් තම දෙ අත් බැදගෙන , අවන්හල් ද්වාරකයට හේත්තු වී  අපහසුතාවට පත්ව දිව උඩු ඇන්දෙහි ගාවා එය දෙස බලා සිටියේ ය.

මොන අවමානයක් ද මේ

සෂංවරු සියල්ලෝම පාහේ රෞද්‍ර වූ ප්‍රචණ්ඩ සටන්කරුවෝ වූහ, දස දෙනාම පාහේ සමාන විය, නමුත් කළු ලෝගු හැදි පුද්ගලයා අනුකම්පා උපදවන සුළු දුර්වල සටන්කරුවෙක් විය. ඔහුව අසුපිටින් බිමට ඇද දමමින් , වටවී පා පහර එල්ල කරත් , එම පුද්ගලයා තවමත් පසුබට වූයේ ය.

ඔවූහු පැවසුවේ මෙපමණි “ගෞරවාදර මහත්වරුණ් යමක් කතා කොට විසදා ගන්නවා විනා අත පය විසිකරන්නේ නැහැ, මම ඔබලාට  හේතු පහදා දීමට යන විට, ඇයි ඔබලා සවන් නොදෙන්නේ”

ධ්‍යානවේදීන්: “...................................”

මෝ රන්: “...........................................................”

ධ්‍යානවේදීහු සිතමින් සිටියෝ ය. මොන විගඩමක් ද මෙය, මෙම පුද්ගලයා දැනටමත්  හොදට ගුටි කා තිබෙන විටත් විකාර දේශනා තියන්නට ද මේ වෙර දරන්නේ? මොහුගේ  මොළේ පිදුරු ද තිබෙන්නේ, ඇතුළ හිස් ද?

මෝ රන්ගේ මුහුණ ක්ෂණයෙන් වෙනස් විය. මදවේලාවකට හිස කැරකෙන්නට විය. ඔහු සුසුම් අල්ලා ගෙන සිටියේ ය, නෙත් අවිශ්වාසයෙන්  විසල් විය________එම කටහඬ.......

“ෂ මෙයි!” මෝ රන් කෑගසා ඉදිරියට දිව ගියේ ය. කලබලයට පත් ව, ඔහු අධ්‍යාත්මික බලයන් සමූහයක් රැස්කොට මුදාහැර වංචාකාර ජියංහු  ධ්‍යානවේදීන් පස්දෙකුට ක්ෂණයෙන්  ඇද වැටීමට පහර දුන්නේ ය. බිම දණ ගසා මඩ වූ  පාවන් අඩි පහරවල් වලින් නැහැවී  සිටි කළු ලෝගුව හැදි පුද්ගලයාට නැගිටීම උපකාර කළේ ය. ඔහුගේ වෙව්ලුම කන ස්වරයකින් වූ හඩින් සෙමින් ඔහු විමසුවේ ය.

“ෂ මෙයි, ඒ ඔබම ද?”

 

(T/N)

යින් සහ යං = Yin and yang energy

පීෂියූ  = Pixiu (貔貅; píxiū; P'i-hsiu)
 *
චීන මිත්‍යාවෙහි එන දෙමුහුන් සත්ත්වයෙකි, තරමක් ග්‍රීක මිත්‍යාවෙහි එන “chimera ට සමාන වේ. “powerful protector of practitioners of Feng Shui” (ෆෙං  ෂුයි භක්තිකයින්ගේ, ෆෙං ෂුයි වරුන්ගේ ශක්තිමත් ආරක්ෂකයා වැනි අරුතක් මෙහි තිබෙන්නේ) එය ශක්තිමත් පියාපත් සහිත වූ සිංහයෙකු නිරූපණය කරයි


පීෂියූ ගණක රාමුව = pixiu abacus

අටළොස් ආලිංගනය =  Eighteen Caresses”

*හරියටම මේ නමින් කිසිවක් අන්තර්ජාලය සොයා ගැනීමට නොහැකි වූ  නිසා ඊට සමාන දෙයක් හෝ එයම වෙන නම්කින් නම් සොයා ගැනීමට හැකිවූවා

Eighteen Touches or Shiba Mo (Chinese十八摸)

මෙය එකල චීනය වූ ජනකවියක් හෝ ජන ගීතයක්, මෙම ගීතය සරාගී විලාස  පෑමක් ලෙස මෙන්ම ලිංගික දේවල් විදහා දක්වන ගීතයක්, මෙහි තිබූ කාමුක සහ ශෘංගාරාත්මක රසය නිසා විටින් විට තහනම් ගීතයක් වී තිබෙනවා.

සෂංවරු = Sisheng peak sect (死生之巅 – Sǐshēng Zhīdiān)

 

Previous  | TOC | Next

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 



 

 



 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

අමන හස්කි බලු පෝතකයා සහ ඔහුගේ ස්වේත බිළාල ඇදුරාණන් | තිස්එක්වන දිගහැරුම : මේ උත්තමයාණන්ගේ බෝෆු. (1)

අමන හස්කි බලු පෝතකයා සහ ඔහුගේ ස්වේත බිළාල ඇදුරාණන් | පළමු දිගහැරුම : මේ උත්තමයාණෝ මෙලොවින් සමුගත්හ.

අමන හස්කි බලු පෝතකයා සහ ඔහුගේ ස්වේත බිළාල ඇදුරාණන් | විසිනව වෙනි දිගහැරුම : මේ උත්තමයාණන්හට නුඹේ මියැදීම අවැසි නැත.